Regulamin sklepu internetowego tomaszewski.pl
Dzień dobry,
Poniżej znajdziesz regulamin sklepu internetowego tomaszewski.pl w którym zawarte zostały informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży, formach dostawy i płatności dostępnych w sklepie, procedurze odstąpienia od umowy, czy postępowaniu reklamacyjnym.
Sklep należy do Tomaszewski sp. z o.o.
Możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres e-mail sklep@tomaszewski.pl lub dzwoniąc pod numer +48 603 969 906 w godzinach 9.00 – 17.00 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów
Zespół sklepu internetowego tomaszewski.pl
§ 1 Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna dokonująca zakupu w Sklepie,
- Konsument – osoba fizyczna niebędąca przedsiębiorcą, zawierająca ze Sprzedawcą umowę sprzedaży niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
- Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem : https://tomaszewski.pl/regulamin ,
- Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://tomaszewski.pl,
- Sprzedawca – Tomaszewski sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie 02-180, przy Al. Krakowskiej 205/211, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców pod nr KRS 163370 prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, BDO 000026652
§ 2 Postanowienia wstępne
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną, świadcząc jednocześnie na rzecz Kupujących usługi drogą elektroniczną. Za pośrednictwem Sklepu, Kupujący może dokonać zakupu produktów uwidocznionych na stronach Sklepu.
- Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.
- Do korzystania ze Sklepu, w tym w szczególności do dokonania zakupu w Sklepie, nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego. Wystarczające są:
- dostęp do Internetu,
- standardowy system operacyjny,
- standardowa przeglądarka internetowa,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail.
- Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
- Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.
- Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.
§ 3 Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
- Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie. Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności założenia konta w Sklepie.
- Jeżeli Kupujący zdecyduje się założyć konto w Sklepie, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego również usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu konta w Sklepie. W koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień w Sklepie. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła.
- Założenie konta w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie, za pomocą automatycznego mechanizmu Sklepu, formularza rejestracyjnego. Z chwilą przesłania formularza rejestracyjnego, między Kupującym a Sprzedawcą zawierana jest umowa o prowadzenie konta w Sklepie. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, a Kupujący może tę umowę wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w każdej chwili, usuwając konto.
4a. Jeżeli Kupujący zdecyduje się na kontakt ze Sprzedawcą za pomocą ankiety pop-up, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługę umożliwiającą wzajemny kontakt. Kupujący ma możliwość napisania swojej wiadomości w „wyskakującym okienku” (tzn. pop-up) i następnie po naciśnięciu przycisku „wyślij” i podaniu swoich danych przesłania jej do Sprzedawcy. - Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
- Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail sklep@tomaszewski.pl W reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
§ 3a Karty podarunkowe
- Karta podarunkowa w rozumieniu obowiązujących przepisów prawnych nie jest elektronicznym instrumentem płatniczym oraz elektroniczną kartą płatniczą. Nie mają do niej zastosowania przepisy ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych.
- Karta podarunkowa zostaje wystawiana na okaziciela, którym może być także sam Kupujący.
- Za pomocą karty podarunkowej w postaci zmaterializowanej, jej okaziciel może zrealizować zakupy dowolnych produktów oferowanych w Sklepie oraz w placówce stacjonarnej Sprzedawcy to jest przy al. Krakowskiej 205/211, 02-180 Warszawa. Za pomocą karty podarunkowej w postaci elektronicznej (kod) jej okaziciel może zrealizować zakupy dowolnych produktów oferowanych w Sklepie.
- Sprzedawca nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za posługiwanie się kartą podarunkową przez osoby trzecie. Sprzedawca nie ponosi również odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie karty podarunkowej z przyczyny nieleżącej po stronie Sprzedawcy, a powstałych po jej przekazaniu Kupującemu.
- Karta podarunkowa jest aktywna od momentu jej opłacenia i otrzymania przez Kupującego.
- Karta podarunkowa jest ważna 1 (jeden) rok od momentu zakupu.
- Nie można wymienić karty podarunkowej na środki pieniężne (gotówkę) w całości lub w części.
- Karta podarunkowa służy wyłącznie do płacenia za produkty, bez kosztów dostawy.
- Dostępne są następujące nominały kart podarunkowych: 100, 200 i 500 zł.
- Należy wykorzystać całość środków zgromadzonych na karcie podarunkowej w ramach jednej transakcji i w okresie ważności karty podarunkowej.
- Celem zakupu karty podarunkowej w Sklepie Kupujący jest zobowiązany postępować zgodnie ze ścieżką zakupową i pozostałymi postanowieniami Regulaminu, z tym że po otrzymaniu płatności za kartę podarunkową Sprzedawca dokona przesłania specjalnego kodu stanowiącego elektroniczną wersję karty podarunkowej na e-mail wskazany przez Kupującego przy składaniu zamówienia albo karta podarunkowa w zmaterializowanej postaci o parametrach standardowej karty plastikowej zostanie wysłana na adres podany przez Kupującego.
- Płatność przy użyciu karty podarunkowej następuje poprzez jej okazanie w chwili zapłaty za produkty sprzedawane w ramach sprzedaży stacjonarnej albo poprzez wprowadzenie kodu w przypadku sprzedaży produktów w Sklepie.
- W przypadku gdy cena wybranego produktu przewyższa nominał karty podarunkowej, okaziciel jest zobowiązany do dopłaty brakującej części ceny.
- W przypadku gdy cena wybranego produktu jest niższa niż nominał karty podarunkowej różnica między taką ceną a środkami zgromadzonymi na karcie podarunkowej nie jest zwracana.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży produktów opłaconych przy pomocy karty podarunkowej, środki pieniężne są zwracane na kartę podarunkową, także poprzez wydanie nowej karty podarunkowej.
- Środki wpłacone na kartę podarunkową nie podlegają zwrotowi, chyba że bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności przepisy dotyczące ochrony konsumentów, stanowią inaczej, por. zwłaszcza §7 ust. 2a Regulaminu.
§ 4 Składanie zamówienia
- Kupujący może złożyć zamówienie jako zarejestrowany klient albo jako gość.
- Zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który posiada konto w Sklepie. Kupujący może założyć konto z poziomu zakładki „moje konto” lub w trakcie składania zamówienia.
- W celu złożenia zamówienia, Kupujący zobowiązany jest podjąć następujące kroki:
- wybrać produkt lub produkty będące przedmiotem zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka”,
- z widoku koszyka kliknąć w przycisk „Przejdź do realizacji zamówienia”,
- zalogować się do swojego konta w Sklepie, założyć konto lub wybrać opcję „Zamówienie jako gość” – nie dotyczy Kupującego, który zalogował się do swojego konta przez rozpoczęciem składania zamówienia,
- podać imię, nazwisko, adres e-mail, adres do wysyłki zamówienia (oraz jeśli dotyczy dane do faktury ) – jeśli Kupujący wcześniej dodał określone dane do konta, może wybrać te dane bez konieczności ponownego ich uzupełniania albo podać inne dane,
- wybrać sposób dostawy i płatności za zamówienie,
- zapoznać się z Regulaminem i go zaakceptować - Kupujący akceptuje Regulamin tylko, jeśli zapoznał się z jego treścią i rzeczywiście akceptuje jego postanowienia; akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia zamówienia,
- kliknąć w przycisk „Zamawianie z obowiązkiem zapłaty”.
- Jeśli Kupujący wybrał metodę płatności za zamówienie w postaci płatności za pośrednictwem serwisu Przelwey24, po kliknięciu w przycisk „Zamawianie z obowiązkiem zapłaty” Kupujący zostanie przeniesiony na stronę transakcyjną serwisu Przelewy24 celem dokonania płatności za zamówienie. Po dokonaniu płatności, Kupujący zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Z tą chwilą umowę sprzedaży produktów objętych zamówieniem uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą.
- Jeśli Kupujący wybrał metodę płatności za zamówienia inną niż płatność za pośrednictwem serwisu Przelewy24 po kliknięciu w przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” zostanie przeniesiony od razu na stronę z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Z tą chwilą umowę sprzedaży produktów objętych zamówieniem uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą.
- W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
- Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 6 powyżej.
§ 5 Formy dostawy i metody płatności
- Kupujący ma do wyboru następujące formy dostawy zamówienia:
- przesyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej, orientacyjny czas dostawy: 3 dni robocze od chwili realizacji zamówienia,
- odbiór osobisty w siedzibie Sklepu, tj. al. Krakowska 205/211, 02-180 Warszawa.
- Koszt dostawy ponosi Kupujący, chyba że Sprzedawca odmiennie określi w Sklepie. Odbiór osobisty nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami dostawy dla Kupującego.
- Kupujący ma do wyboru następujące metody płatności za zamówione produkty:
- przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy,
- płatność przelewem za pośrednictwem serwisu Przelewy24
- płatność kartą za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
- Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
§ 6 Realizacja zamówienia
- Po złożeniu przez Kupującego zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w § 4 Regulaminu, na adres poczty elektronicznej Kupującego zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia.
- Jeśli Kupujący wybrał metodę płatności w postaci przelewu na rachunek bankowy Sprzedawcy, zobowiązany jest zapłacić za zamówienie w terminie 7 dni od chwili zawarcia umowy.
- Realizacja zamówienia polega na jego przygotowaniu do wysyłki do Kupującego albo do odbioru osobistego przez Kupującego. Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą przygotowania zamówienia do wysyłki albo przygotowania do odbioru osobistego przez Kupującego.
- Czas realizacji zamówienia każdorazowo wskazany jest na etapie wyboru sposobu dostawy. Jeśli zamówienie obejmuje więcej niż jeden produkt, czasem realizacji zamówienia jest najdłuższy czas wskazany w opisie produktu wchodzącego w skład zamówienia.
- Czas realizacji zamówienia liczony jest od chwili dokonania płatności za zamówienie.
- Po zrealizowaniu zamówienia Sprzedawca prześle na adres poczty elektronicznej Kupującego potwierdzenie realizacji zamówienia i rozpocznie wysyłkę zamówienia do Kupującego albo powiadomi Kupującego o możliwości odbioru osobistego zamówienia.
- Wysyłka zamówienia do Kupującego realizowana jest w sposób wybrany przez Kupującego zgodnie z § 4 Regulaminu.
- Czas dostawy zamówienia do Kupującego zależny jest od wybranej przez Kupującego metody wysyłki i liczony jest od dnia zrealizowania zamówienia zgodnie z § 6 ust. 3 Regulaminu.
§ 7 Odstąpienie od umowy Konsumenta oraz przedsiębiorcy objętego częściowym zakresem ochrony konsumenckiej
- Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w stosunku do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu – dotyczy wszystkich oferowanych przez Sprzedawcę w Sklepie kwiatów ciętych i doniczkowych oraz roślin ozdobnych,
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
- Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia - na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.
- Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego pod adresem https://tomaszewski.pl/dostawy-i-zwroty, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym najtańszy dostępny w Sklepie koszt dostarczenia produktów (jeśli koszt pokrył Konsument) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
- Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta , może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
- Postanowienia paragrafu 7 mają zastosowanie także do przedsiębiorców o których mowa w art. 38a Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o Prawach konsumenta.
§ 8 Odpowiedzialność za wady
- Sprzedawca na podstawie art. 558 par. 1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność za wady wobec Przedsiębiorców z tytułu wad fizycznych i prawnych (wyłączenie rękojmi) w tym także wobec tych przedsiębiorców o których mowa w art. 385 z indeksem 5 Kodeksu cywilnego..
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
- Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Konsument może:
- 1. żądać wymiany produktu na wolny od wad,
- 2. żądać usunięcia wady,
- 3. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
- 4. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Jeśli Konsument stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
- Konsument może skorzystać z formularza reklamacyjnego, dostępnego pod adresem https://tomaszewski.pl/dostawy-i-zwroty , jednak nie jest to obowiązkowe.
- Konsument może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną.
- Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Konsumenta reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
- Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady względem Konsumenta regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576).
§ 9 Dane osobowe i pliki cookies
Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://tomaszewski.pl/polityka-prywatnosci
§ 10 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku ze sprzedażą towarów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,
- skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów..
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubownie.uokik.gov.pl .
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr . Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 11 Postanowienia końcowe
- 1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
- Kupujący, którzy posiadają konto w Sklepie o każdej zmianie Regulaminu zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną na adres e-mail przypisany do konta. W przypadku braku akceptacji treści nowego Regulaminu, Kupujący ma prawo w każdym czasie wypowiedzieć umowę o prowadzenie konta poprzez usunięcie konta lub złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia, w dowolnej formie, o wypowiedzeniu umowy o prowadzenie konta.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2020.
- Wszystkie archiwalne wersje Regulaminu dostępne są do ściągnięcia w formacie .pdf – linki znajdują się poniżej Regulaminu.
Dokumenty do pobrania
Formularz odstąpienia od umowy
Regulamin sklepu internetowego 28.05.2019
Regulamin sklepu internetowego 14.06.2019
Regulamin sklepu internetowego 11.12.2020