Transport roślin doniczkowych.

Informacja o ograniczeniach w wysyłce roślin

Dbamy o najwyższą, jakość wysyłanych roślin, dlatego niektóre z nich objęte są specjalnymi zasadami wysyłki ze względu na ich sezonowość oraz delikatność kwiatów lub liści.

Rośliny oznaczone dopiskiem „Dostawa tylko na terenie Warszawy” można zakupić tylko z dostawą pod wskazany adres na terenie Warszawy oraz z odbiorem osobistym w naszym sklepie na Warszawskim Okęciu.

Prosimy o dokładane zapoznanie się z opisem produktu przed złożeniem zamówienia. W razie pytań – zapraszamy do kontaktu z działem obsługi klienta.


Wysyłka roślin w niskich temperaturach.

Gdy temperatura spada poniżej 0 °C nie wysyłamy roślin poza obszar Warszawy.
Przy temperaturach od 0 do +5 °C wrażliwe rośliny zaopatrujemy w ogrzewacz do roślin, który utrzymuje temperaturę przez 48 godzin.


Dostępne formy dostawy:

Kurier DPD (dostawa do 3 dni roboczych, paczki wysyłane od poniedziałku do czwartku) – 21 zł
Kurier InPost
(dostawa do 3 dni roboczych, paczki wysyłane od poniedziałku do czwartku) – 21 zł
Kurier miejski Warszawa
(szybka forma transportu, od poniedziałku do piątku, tylko na terenie Warszawy. W przypadku roślin powyżej 125 cm wysokości transport ustalany jest indywidualnie) – 25 zł
Transport roślin o wysokości powyżej 125 cm
(dostawa na terenie całego kraju, transport ustalany jest indywidualnie) – 99 zł

Kurier pobranie (dostawa w ciągu 3 dni roboczych) – 23 zł
Odbiór w sklepie: Warszawa al. Krakowska 205/211 (odbiór możliwy po otrzymaniu wiadomości SMS) – 0 zł


Bezpieczna wysyłka roślin doniczkowy i akcesoriów.

Czy możliwe jest bezpieczne dostarczenie rośliny doniczkowej na terenie całego kraju?
– To pytanie postawiliśmy sobie przed uruchomieniem sklepu internetowego, ponieważ gwarancja bezpiecznej dostawy była dla niezbędna do zapewnienia Państwu pełnej satysfakcji z zakupów.
Po wielu tygodniach testów opracowaliśmy autorski system pakowania roślin, który gwarantuje bezpieczną dostawę nawet do najdalszych zakątków naszego kraju. Mamy nadzieję, że zakupy w naszym sklepie online będą dla Państwa równie przyjemne jak zakupy w naszych sklepach stacjonarnych. Gdyby mieli Państwo choćby najmniejsze zastrzeżenia co do jakości dostarczonych roślin – prosimy o niezwłoczny kontakt pod adresem: sklep@tomaszewski.pl

Reklamacje i zwroty



Polityka zwrotów:
– Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy.
– Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu zakupionych produktów.
– Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości całkowitej lub częściowej zwracanych produktów, przez nieprawidłowe zapakowanie/ czas dostawy. Będące wynikiem ponownego transportu do sprzedającego.
– Zwracane akcesoria ogrodnicze, podłoża, ziemię, nawozy, nie mogą być używane.
– Zwrot środków zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
– Zwrot zostanie zlecony w terminie nie późniejszym niż 14 dni, po otrzymaniu zwracanych produktów.

Polityka reklamacji:
– Sprzedawca na podstawie art. 558 par. 1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność za wady wobec Przedsiębiorców z tytułu wad fizycznych i prawnych (wyłączenie rękojmi) w tym także wobec tych przedsiębiorców o których mowa w art. 385 z indeksem 5 Kodeksu cywilnego.
– Jeśli Konsument stwierdzi niezgodność produktu z umową, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną niezgodnością produktu z umową lub składając oświadczenie stosownej treści. Konsument może skorzystać z formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe.
– Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Konsumenta reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
– Jeżeli sprzedany produkt jest niezgodny z umową, konsument może:
• Zażądać wymiany,
• Złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Kontakt telefoniczny do działu reklamacji (pon-pt. 8.00-16.00): +48 603969906

Formularz odstąpienia od umowy

Formularz reklamacyjny

Regulamin sklepu internetowego

Zespół Tomaszewski.pl