Transport roślin doniczkowych.
Wysyłka roślin w „weekend majowy”.
Zamówienia poza Warszawę złożone od dnia 29.04.2024 zostaną wysłane od dnia 06.05.2024.
Zamówienia z dostawą na terenie Warszawy złożone od 30.04 realizowane będą od 06.05.2024.
Za wydłużony czas oczekiwania na zamówienie, bardzo przepraszamy.
Wysyłka roślin w niskich temperaturach.
Gdy temperatura spada poniżej 0 °C nie wysyłamy roślin poza obszar Warszawy.
Przy temperaturach od 0 do +5 °C wrażliwe rośliny zaopatrujemy w ogrzewacz do roślin, który utrzymuje temperaturę przez 48 godzin.
Dostępne formy dostawy:
Kurier DPD (dostawa do 3 dni roboczych, paczki wysyłane od poniedziałku do czwartku) – 21 zł
Kurier InPost (dostawa do 3 dni roboczych, paczki wysyłane od poniedziałku do czwartku) – 21 zł
Kurier PickPack Warszawa (szybka forma transportu, od poniedziałku do piątku, tylko na terenie Warszawy. W przypadku roślin powyżej 125 cm wysokości transport ustalany jest indywidualnie) – 25 zł
Transport roślin o wysokości powyżej 125 cm (dostawa na terenie całego kraju, transport ustalany jest indywidualnie) – 99 zł
Kurier pobranie (dostawa w ciągu 3 dni roboczych) – 23 zł
Odbiór w sklepie: Warszawa al. Krakowska 205/211 (odbiór możliwy po otrzymaniu wiadomości SMS) – 0 zł
Bezpieczna wysyłka roślin doniczkowy i akcesoriów.
Czy możliwe jest bezpieczne dostarczenie rośliny doniczkowej na terenie całego kraju?
– To pytanie postawiliśmy sobie przed uruchomieniem sklepu internetowego, ponieważ gwarancja bezpiecznej dostawy była dla niezbędna do zapewnienia Państwu pełnej satysfakcji z zakupów.
Po wielu tygodniach testów opracowaliśmy autorski system pakowania roślin, który gwarantuje bezpieczną dostawę nawet do najdalszych zakątków naszego kraju. Mamy nadzieję, że zakupy w naszym sklepie online będą dla Państwa równie przyjemne jak zakupy w naszych sklepach stacjonarnych. Gdyby mieli Państwo choćby najmniejsze zastrzeżenia co do jakości dostarczonych roślin – prosimy o niezwłoczny kontakt pod adresem: sklep@tomaszewski.pl
Reklamacje i zwroty
Gwarancja bezpiecznej wysyłki – rośliny wysyłamy na naszą odpowiedzialność.
Gdyby okazało się, że przesyłka została uszkodzona w transporcie, prosimy o:
– przesłanie zdjęć opakowania i zawartości na adres: sklep@tomaszewski.pl
Skontaktujemy się niezwłocznie z propozycją rozwiązania i zaaranżujemy zwrot przesyłki.
Kontakt telefoniczny do działu reklamacji (pon-pt. 9.00-17.00): +48 603969906
Formularz odstąpienia od umowy
Regulamin sklepu internetowego
Zespół Tomaszewski.pl